Rendelkezem-e utólagos elállási joggal? 
A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény-e (továbbiakban Fv.T.) alapján minden fogyasztónak joga van 8 napon belül indoklás nélkül elállni a rendeléstől. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ez az összes olyan esetre vonatkozik, amikor a terméket nem egyedi igények alapján készítjük el (pl. felirat nélküli póló rendelése esetén). Azonban a személyre szabott termékek esetén a Fv.T. 5. §-ának (c) értelmében a vevő nem gyakorolhatja elállási jogát. Ennek egészen egyszerű oka van, azz egyedi igényeknek megfelelően kialakított, emblémázott termékek a továbbiakban már nem továbbértékesíthetőek. A problémák és félreértések elkerülése érdekében nagyobb rendelés leadása előtt javasoljuk, hogy egy próbarendelés formájában győződjenek meg a helyes méretekről és színekről, és a gyártás minőségéről.
 Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?
A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért cégünk a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat. A visszaküldés következtében keletkező szállítási költségeket teljes egészében átvállaljuk. Kérjük, hogy mielőtt visszaküldenék a terméket, az info@shdgrouph.hu e-mail címen jelezzék felénk a problémát, és az illetékes munkatársak felveszik Önökkel a kapcsolatot.